مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-05-12سياسي

هلال| «کلاه خودت را سفت بگیر...» خطا است/ مصادیق امر به معروف در شرایط کنونی


در جامعه متأسفانه این باور غلط ایجاد شده که امر به معروف و نهی از منکر مربوط به قشر خاصی است و ما نسبت به دور و اطراف خود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، ویژه برنامه هلال به مناسبت ماه رمضان در قالب سخنرانی های کوتاه به صورت روزانه در خروجی های خبرگزاری فارس برای مخاطبان منتشر می شود.

حجت الاسلام میثم علی پناه، سخنران مذهبی در فصل پنجم این برنامه با موضوع امر به معروف و نهی از منکر به سخنرانی می پردازد که در قسمت بیست ونهم اظهار داشت: در جامعه متأسفانه این باور غلط ایجاد شده است که امر به معروف و نهی از منکر مربوط به قشر خاصی است و ما نسبت به دور و اطراف خود خیلی تکلیفی نداریم و باید تنها کلاه خود را سفت بگیریم تا باد نبرد.

این حرف اشتباه است و ما نسبت به دور و اطرافیان خود مسئول هستیم.

وی افزود: این مسئولیت ما در مواجه با نسل جوان چندبرابر، مهم تر و خطیرتر است زیرا تمام ابزار و ادوات شیاطین و دشمن در وسط میدان تلاش می کند تا جوانان را از ما بگیرند بنابراین باید برای نسل جوان برنامه داشته باشیم.

ائمه جماعت فکر کنند که چگونه مسجد را برای نسل جوان جذاب کنند، منبری ها فکر کنند که چگونه سخن بگویند تا جوانان را جذب کنند؛ افرادی که در جبهه جنگ نرم و رسانه ای فعال هستند، فکر کنند که چگونه فرضا نرم افزاری ایجاد کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال| «کلاه خودت را سفت بگیر...» خطا است/ مصادیق امر به معروف در شرایط کنونی

هلال| «کلاه خودت را سفت بگیر...» خطا است/ مصادیق امر به معروف در شرایط کنونی